Тъй като една приятелка ме обвини, че се "правя на утепана" и си трайкам умишлено като не заемам позиция по казуса с женския олимпийски бокс, сякаш съм длъжна да имам такава, искам да подчертая дебело, че не ми пука за Олимпиадата. Повтарям, НЕ МИ ПУКА.
 
  Пука ми единствено, че разни хора се нахвърлиха над други като лешояди над мърша и коментират гнусарски външния вид на спортисти, които са хора.
 
  Професионалният спорт във вида, в който е мутирал, ме отвращава. Смятам спорта за прекрасно ЛИЧНО изживяване и забавление, и е супер да спортуваш с хора, които обичат да играят, а не само да печелят.
 
  Също считам, че публично гледаните мащабни спортни събития допринасят единствено за падането на цивилизациите. Да, дори Олимпийските игри и гладиаторските игри, като осигуряват пристрастяваща, заместваща неврохимична награда за бездействане. 
 
 Професионалният спорт е извратен бизнес и си дайте сметка колко пари се наливат в него и кой печели от това. Говорим за милиарди. Които плащаме ние. Защо? Със сигурност не е, защото се притесняваме, че ще напуснат индустрията и ще станат неврохирурзи. Всъщност гледаме как милиардери играят на частен фондов пазар, докато ние плащаме за привилегията да метем пода.
Но ако нямате друго занимание, продължавайте да се дърляте, да сипете обиди срещу хората, които не споделят мнението ви и да се изживявате като последна инстанция.

Коментари

Популярни публикации