"Напълно изгубили себе си" от Карън Джой Фаулър


cover project by me

 Искам да се изправя и да ръкопляскам на Карън Джой Фаулър за тази разкошна книга. И да подчертая, че съм ужасно стисната, когато трябва да дам пет звезди на книга в GoodReads. Но тази книга ми разби сърцето. Да. Взе ми душата и ми разби сърцето. Напълно изгубих себе си, защото: 1. Хвана ме така здраво, че нищо не можеше да ме разсее. Дори гладни домашни любимци, трясъци в кухнята, спешни срещи и дим на талази от съседния апартамент; 2. Не исках да свършва; 3. Като във всяко влюбване бих искала да разкажа на целия свят за всичко, свързано с него, но не мога, защото част от удоволствието в книгата е сам да откриеш тайните ѝ, да участваш в обратите и историята ѝ (аз съм от щастливците, които не бяха попадали на ревюта със спойлери и затова ви съветвам да не четете никакви други мнения преди да сте прочели книгата); 4. Това е точно типът книга, която прави трудно зачитането на която и да е книга впоследствие, една от най-добрите книги, които съм чела в последно време. Написана красиво, ерудирана и предизвикателна; 5. "Напълно изгубили себе си" е водовъртеж, който ме завъртя в себе си, раздаде ми няколко емоционални шамара и ме остави замаяна да размишлявам над куп въпроси; 6. С някои книги си даваш почивка от живота. Но книги като тази стават част от твоя живот, защото се променяш след това преживяване; 7. Всъщност ние всички сме напълно изгубили себе си. Препоръчвам я неимоверно много.

Коментари

Популярни публикации