Това спасяването на човечеството, изявяващо се във висене вкъщи е много подло нещо, защото постоянно ме обливат гениални идеи за запълване на времето, които после се оказват не толкова гениални. Първо, открих козметичен салон в банята. Наредих всички възможни козметики, които съм накупила на шкафчето, сортирани по ред на употреба и комбиниране помежду им. Всяка сутрин и всяка вечер се занимавам с всички разкрасителни процедури, за които се сещам, надявам се до края на месеца да се превърна в неописуема красавица и успешно губя около час на ден. Котките обаче изобщо не приемат нововъведенията в козметичния салон. Явно се притесняват, че съм се побъркала. Второ, направих читателски клуб на дивана. Вчера обсъждахме футуристичния песимизъм в "Надгробна мозайка" на Кшищов Варга, но участието на котките беше сведено до презрителни погледи и основно говорих аз. Трето, вечер тече кинофестивал на азиатското кино. Все още не съм успяла да изгледам цял филм от край до край. От оная вечер си спомням единствено, че във филма един се самоуби, а после други двама правиха покъртително лош секс, в който мъжа сякаш правеше кардио упражнение, а жената просто гледаше в една точка в тавана, прихлъцвайки. Може би е било някакъв символизъм, свързан със сюжета, не знам, защото заспах. Котките бяха заспали преди мен. Четвърто, след затварянето на фитнеса, което беше най-депресиращото нещо за мен тоя месец, извадих покритите с прах дъмбели изпод кревата, започнах усилено гледането на клипчета с домашни тренировки и преустроих кухнята във фитнес зала. В пристъп на излишно вдъхновение, вчера тествах един кросфит комплекс. Мисля, че съседите отдолу не цъфнаха на входната врата, за да ми направят забележка, или защото са се заключили и са забравили къде са сложили ключа, или вече са убедени, че имам брадва и знам как да я използвам. Така или иначе, да правиш бърпита с дъмбели в ръцете не е най-доброто изживяване за съседите ви, имайте го предвид. С тия занимания успявам да уплътня почти два часа. Котките са в пълен потрес. Проблемът се появява на следващия ден, когато се събуждаш с мускулна треска. Пето, реших да подобря готварските си (не)умения като навляза в дебрите на сладкарското изкуство. Тоест, пробвах да направя веган бонбони от моркови и кокос. Язък за кокоса. Сега седя в кафенето, тоест на балкона и се чудя дали да почерпя гълъбите с тези… неща или ще допринеса за изчезването на биологичен вид.

Коментари

Популярни публикации