Научете се на елементарно поведение, което е нужно, докато ползвате метро (и останалия градски транспорт също). Не е нещо сложно и не изисква свръх висши мозъчни функции, каквито ви липсват.
 
  Като ползвате ескалаторите: стоите отдясно ако кибичите на едно място като мен или минавате вляво ако ходите. Не стоите като пън вляво, за да блокирате движението.
 
  Не се обливайте с парфюм. Хич не ми пука какви рози, удове и "монталета" ползвате. Като ме блъсне в синусите вонята ви, ми иде да ви бутна по ескалатора. И други хора имат парфюми и не ги ползват като оръжия за масово поразяване. По-гнусно е от хората, дето не се били къпали и само от тях се оплаквате. Вие сте много по-противни.
 
  Не си оставяйте децата да се качват по седалката с обувките. Ако не може да си озаптите поколението поради основателни причини, просто им събуйте чепиците преди това. 
 
  Не говорите по телефона на спийкър. НЕ, НЕ ГОВОРИТЕ, ЩОТО НЯКОЙ ДЕН ЩЕ СЕ ОЗОВЕТЕ С ТЕЛЕФОН, ЗАСЕДНАЛ ДО СЛИВИЦИТЕ! 
 
  Полово диференцирани съвети
 
  Ако сте жена, не си разполагайте чантата/торбата/раницата/натуриите на мястото до вас. Или си дръжте нещата в скута, или си ги пъхнете под задника- на седалките отдолу има достатъчно място. Хората не са длъжни да ви се молят да освободите мястото, щото сте малоумни.
 
  Ако сте мъж, няма да ви се смачкат великите топки ако не седите разкрачен. Аз съм изключително впечатлена от способностите за разжлямбване на някои мъже и неистовото афиширане на нищожния им чатал, докато осъществяват максимално раздалечаване на колената, притеснявайки хората до тях. Но ако искате да упражнявате шпагат, мястото не е в метрото. Може да си издействате това занимание като олимпийски спорт- сигурна съм, че ще сме световни шампиони.
 
  За всички, към които се отнасят по-горните напътствия: не ви понасям.

Коментари

Популярни публикации