30/04


clothes / дрехи - secon hand
sneakers / кецове - Mat Star
backpack / раница - някакво магазинче от пресечките в близост до Женския пазар

 Всеки себеуважаващ се лайфстайл блог има фешън рубрика. То и моят има, ама в нея няма нищо. Това, разбира се, не е въпрос, който да ми е толкова приоритетен, че да не ме оставя да спя, но все пак освен, че рубриката съществува, факт е и това, че едно от главните ми хобита са дрехите. Това може би ще накара някаква част от вас, които са си представяли, че съм интелектуалка, за която облеклото не е никаква грижа и редовно отива до магазина за чушки, обута в пантофи, поради заплеса си, да преживеят шок и да им падна в очите заради повърхностните си влечения, но ще поема този риск.
За съжаление не мога да тагвам марки и да ви упътя коя дреха от къде да си купите, защото над 90% от гардероба ми е купен от секънд хенд магазини и нямам никаква идея кое от коя колекция е или подобни екзистенциални въпроси.
 Всъщност просто искам да се изфукам с новите си леопардови кецове.

Коментари

Популярни публикации