CeraVe Hydrating Cleanser / Хидратиращ измиващ крем

 

 
 
 CeraVe е отдавна утвърдена американска марка за грижа за кожата, която се появи неотдавна и на тукашния пазар. Обожавана от мнозина, включително и от мен, най-вече защото е достъпна и ефективна. Опаковките следват тенденциите на френските аптечни козметични брандове, а формулите са разработени с помощта на дерматолози. Самата аз съм заклет фен на хидратиращия им лосион, на хидратиращия крем за лице (който е европейския вариант на CeraVe PM Lotion), на SA изглаждащия крем с 10% урея, на гел-пяната и на SA гела- кажи-речи съм пробвала почти цялата им налична гама и няма продукт, който да не харесвам.

 Хидратиращият измиващ крем обаче е култовият им продукт. Със сигурност сте виждали бялата бутилка със зелен акцент във вашата емисия в Instagram или TikTok, тъй като редовно се препоръчва от дерматолози и beauty гурута. Продуктът, струващ само 22 лева за половин килограм, е предназначена за нормална до суха кожа и съдържа задължителните за CeraVe серамиди и хиалуронова киселина, които да работят в синергия за хидратация на кожата, задържане на влагата и предотвратяване на трансепидермалната загуба на вода (TEWL).

 Постоянно пробвам всякакви почистващи продукти- те са най-често сменяни при мен (дори в момента в банята имам цели пет), но винаги се връщам към CeraVe. Затова след като навън застудя, а кожата ми започна леко да се дехидратира от това, подпомогната и от ретиноида, който ползвам, реших да включа измиващият крем към рутината си. Основното ми изискване беше да ползвам продукт, който да почиства адекватно, без да лишава кожата на лицето ми от естествените му масла, като същевременно предлага засилване на хидратацията- всичко това, без да причинява дразнения и пробиви. Пенообразуващите почистващи продукти често могат да изсушат кожата и често са алкални, но измиващият крем на CeraVe е непенещ се, с физиологично pH и обещава да остави кожата хидратирана още след първата употреба, както е и некомедогенен, така че нямаше как да не го тествам.

 Какво представлява:
 Това почистващо средство за може да бъде описано само като нежно и деликатно. Има бяла на цвят, кремообразна, наподобяваща гел текстура, която се ползва чрез помпа. Обикновено използвам това като втора стъпка в двойното почистване вечер и една помпа е повече от достатъчна.

 Начин на употреба:
 Нанесете върху влажна кожа и втрийте с леки движения. Изплакнете.

 Най-подходящ за:
 Нормална към суха кожа, както и дехидратирана. Аз съм с комбинирана кожа и мисля, че ще работи за всички видове кожа, но има хора, които се оплакват, че им идва прекалено хидратиращ (каквото и да значи това), а при някои оставя усещането за филм върху кожата- имайте това предвид.

 Състав: 
 Aqua / Water, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Peg-40 Stearate, Stearyl Alcohol, Potassium Phosphate, Ceramide Np, Ceramide Ap, Ceramide Eop, Carbomer, Glyceryl Stearate, Behentrimonium Methosulfate, Sodium Lauroyl Lactylate, Sodium Hyaluronate, Cholesterol, Phenoxyethanol, Disodium Edta, Dipotassium Phosphate, Tocopherol, Phytosphingosine, Xanthan Gum, Cetyl Alcohol, Polysorbate 20, Ethylhexylglycerin

 Дразнители:
 Няма.

 Опаковка:
 236 ml (моята е такава), 473 ml и 1000 ml. По принцип има и малки опаковки от 88 ml, но не съм ги засичала отдавна. Всичките опаковки (без тези от 88 ml) представляват непрозрачни бутилки с помпа. Изключително лесни за употреба, също и практични, защото може да ползвате помпата с мокри ръце и с една ръка, за да дозирате крема, без да капе от него по пода на банята.

 Аромат:
  Формулата е без парфюм.

 Текстура:
 Както вече споменах това е гелообразна, млечно бяла текстура, която е почти идентична с текстурата на лосиона на CeraVe.

 Достъпност:
 18,95 лв. в аптеки "Ремедиум" за 236 ml, но може да го намерите и по-евтино в други аптеки. Аз го купих на промоция от аптеки Subra.

 Личен опит и анализ на състава:
 Ключовите съставки са глицерина и серамидите (овлажнители); Behentrimonium Methosulfate, цетостеарилов и стеарилов алкохол (почистващи агенти). Цетостеариловият и стеариловият алкохоли са мастни алкохоли и техните свойства са напълно различни от нискомолекулните и изсушаващи алкохоли като Alcohol Denat (денатуриран алкохол). В козметиката ги използват като емолиенти, щадящи сърфактанти и стабилизатори на емулсията. Цетостеариловият алкохол е наличен в почти всеки трети козметичен крем.
 Резултатите от измиването на лицето ми с измиващия крем CeraVe бяха незабавни. След измиването кожата ми се чувства чиста, освежена и хидратирана, без да я чувствам опъната, стегната или мазна, благодарение на комбинацията от съставки, които почистват и хидратират кожата, като укрепват нейния защитен липиден слой. Кремът много лек и моментално омекотява, и колкото пъти да е попадал случайно в очите ми, не ги е дразнил.
 Този измиващ крем не се разпенва, така че процесът на измиване прилича повече на покриване на лицето с гел, който втриваш, отколкото на стандартното сапунено изживяване. Хората, които предпочитат стягащо измиване, което оставя кожата на лицето да се чувства опъната и пискливо чиста, най-вероятно няма да го харесат. Не знам дали може да почисти грим, защото аз свалям грима отделно с тоалетно мляко, но съм попадала на отзиви, че не успява. Което не е изненада за мен, дори в описанието на продукта, се казва изрично, че измиващият крем премахва замърсяванията и излишния себум, а не претендира за грим, фон дьо тени и водоустойчиви спирали, затова според мен трябва да премахнете грима си с демакиант и после да използвате измиващия крем.

Окончателна присъда:

ОПАКОВКА
10 / 10
СЪСТАВ
10 / 10
TEXTURE / ПРИЛОЖЕНИЕ
10 / 10
РЕЗУЛТАТНОСТ
10 / 10
ЦЕНА
10 / 10
 
 Това е чудесно основно почистващо средство: върши перфектно работата си и не кара кожата да се чувства оголена или омазнена, и ненапразно дерматолозите непрекъснато го препоръчват. Измиващият крем на CeraVe e отлична опция за измиване на лицето и един от най-добрите почистващите продукти, които ще намерите в аптеката. На това отгоре е и супер изгодна покупка.
 
 Наскоро CeraVe пуснаха нов почистващ продукт- Hydrating Cream-to-Foam Cleanser, за който се говори, че ще смени Hydrating Cleanser, но не знам доколко е вярно това. Решила съм да пиша до представителите тук и да ги питам, ако ми отговорят, ще обновя информацията.

 
 

Коментари

Популярни публикации