Instagram дайджест


 Започвам да правя обзор на IG профила ми, чрез което ще синтезирам отминалия месец-два.

 Понякога се случва да сготвя нещо 😁 Не че не умея да готвя, но последните години ми се случва много по-рядко, отколкото някога, когато имах голям ентусиазъм и експериментирах постоянно. Сега ме мързи. 

 Но нямаше как да не обърна внимание на пастата с чери домати, която зарина IG фийда ми, защото обожавам паста и прости, бързи рецепти с минимално количество продукти. 

 След като постнах публикацията за микробиома, трябваше да споделя позитивите на малцовото кафе.

 Изтръсках чекмеджето с празните опаковки от миналата година и най-накрая направих нещо като empties пост. Не е много точен, защото показва малка част от нещата (повечето просто изхвърлих), но за следващия път ще се постарая повече.

 Ръсих умности, за да не реши някой, че съм тъпа.

 Споделих вечерната си рутина, в която реших да почивам от по-силни активи. Кремът на Avene го използвах за последен път и го подарих. Чудесен е, но не е за моята кожа. И не издържах аромата (за кой ли път).

 Честитих Международният ден на жените. Най-интересното е, че този текст предизвика големи дебати във Facebook, което беше странно за мен, защото го споделям от десетина години.

 Започнах да ползвам новият слънцезащитен крем с ниацинамид на Biotrade. Все още се мъчим с него, пробвам го по всякакви възможни начини и съм му дала срок до края на седмицата. Все още не можем да се напаснем. Ако ви е интересен, опитайте първо да намерите тестер, за да не се окажете в моето положение.

 Това е. До следващия дайджест.



Коментари

Популярни публикации